Кошик
1660 відгуків
Zakladka
+380 (66) 428-86-92
+380 (96) 106-62-43

Аллен Як упорядкувати справи. Мистецтво продуктивності без стресу

-21%
  • Готово до відправки
  • Код: 10115

198 

156 

+380 (66) 428-86-92
  • +380 (96) 106-62-43
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Аллен Як упорядкувати справи. Мистецтво продуктивності без стресу
Аллен Як упорядкувати справи. Мистецтво продуктивності без стресуГотово до відправки
198 156 
+380 (66) 428-86-92
  • +380 (96) 106-62-43

Опис

Це перероблене видання найвідомішої книги у світі з особистої ефективності, вперше виданої 2001 року та передане на 30 мов. У цьому виданні прибрана вся неповна або застаріла інформація. Тепер книга актуальна для нового часу та для сучасного мобільного світу. Рекомендації від Девіда Аллена будуть корисні й тим, хто вперше почув про цю методику, і відданим шанувальникам техніки GTD (Getting Things Done), які читали перше видання і бажають бути в курсі всіх змін. Getting Things Done — не просто про те, як упорядкувати справи. Це про те, як грамотно справлятися з роботою та особистим життям. Ця методика — результат двадцятирічної роботи автора. Серед російських менеджерів вона стала мегапопулярною ще до перекладу книги російською мовою 2007 року. У книзі ви знайдете все про те, як багато і добре працювати й отримувати від цього задоволення: як збирати й обробляти інформацію, миттєво вибирати потрібну дію, планувати та контролювати роботу, відокремлювати головне від другорядного, зберігаючи свідомість проста, а думки — впорядкованими. Для кого ця книга Для всіх сучасних зайнятих людей Для тих, хто хоче стати господарем свого життя Від автора: Я регулярно отримую подяки від найрізноманітніших людей з усіх куточків світу та розповіді про те, як змінилася їхнє життя, коли вони почали застосовувати принципи GTD. Це спонукає мене переробити перше видання. З цієї точки я змушений визнати, що навіть назва цієї книги звучить не зовсім коректно: створюється враження, що я якось виступаю за те, щоб працювати більш і довше, щоб більше встигати. Насправді ця книга не стільки про те, як упорядкувати справи, скільки про те, як це зробити правильно: вона допомагає прийняти правильне рішення, що робити в кожен конкретний момент, і зменшити тривогу та стрес щодо того, що ви не робите. Ясність і психологічна свобода, що виникають унаслідок цього процесу, можуть бути корисні багатьом людям, а не тільки професіоналам, які працюють над розвитком своєї кар'єри. Деякі з найцікавіших підтверджень цінності застосуванням наших методів прийшли з найнесподіваніших місць. У тому, що методологія GTD принесла величезну користь для їхнього життя і роботи,єра найбільшої у світі фінансової організації, популярний американський комік, найпопулярніший американський радіоведучий, керівник великої європейської групи компаній, один із найуспішніших голлівудських режисерів. Дивовижними для мене були відгуки вірних слуг найрізноманітнішихєрах. Відповідаючи за справи 24, вони гостро потребують способів ефективно сконцентруватися на справахпасування і звільнити себе від стресу повсякденних турбот, пов'язаних зі схильностями. Студенти, дизайнери, лікарі — список прихильників методиології GTD нескінченний. Цитати з книги Зникають межі Практично кожен проєкт можна вдосконалити, і нескінченний обсяг інформації, до якої є доступ на цей момент, дає змогу це зробити. На семінарах я часто запитую: «Хто з вас займається тільки тією роботою, для виконання якої був нанятий?» Мало хто підіймає руку. Істина істин Головна істина, засвоєна мною за двадцять років практичної роботи, полягає в тому, що більшість стресових ситуацій, у яких виявляються люди, зумовлена неадекватною реакцією на зобов'язання, які вони дають або приймають. Збирання проблем воєдино Для початку вам треба зібрати докупи і записати згадки про всі незавершені справи. Наприклад, неприйняті рішення про те, варто щось робити чи ні, вже є незавершеними справами. До них же належать і всі ваші задуми типу «я буду...». Думати про результат багато хто з нас утримується від того, щоб представляти бажаний результат, поки хтось не покаже, як його досягти. На жаль, це відсталий підхід щодо механізмів, які наша свідомість використовує для генерування та сприйняття рішень і методів. Робоче місце Купуйте якісні шафи. Застосовуйте єдиний критерій сортування. Тримайте великий запас папок. Не дозволяйте ящикам наповнюватися більш ніж на три чверті. Тримайте в межах досяжності папки зі довідковою інформацією. Міф про спокій Люди часторгує на чинники, що відвертають увагу, які переривають їхню роботу. Але це неминучість. Коли ви станете досить організованою людиною, щоб ефективно використовувати вікна вільного часу, що виникають, ви зможете швидко перемикатися.

Характеристики

Основні атрибути
ISBN978-5-00057-691-5
Користувацькі характеристики
ПапірОфсетний
ВидавництвоМанн, Іванов і Фербер
Обкладинкам'який
Розмір книги145х200 мм
Сторінок400

Інформація для замовлення

  • Ціна: 156 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner